sobota, 9 sierpnia 2014

Recenzja Książki

Tytuł Książki : "Szeptem "
Autorka książki: Becca Fitzpatrick.

Szesnastoletnia Nora to zwykła dziewczyna . Chodzi do normalnej szkoły i dobrze się uczy.
Pewnego dnia na biologii nauczyciel robi lekkie "zamieszanie" i przesadza uczniów.  Nora jest zmuszona do siedzenia w ławce z przystojnym i tajemniczym chłopcem imieniem "Patch" nic dziwnego że dziewczyna po pewnym czasie uległa jego urokowi.  Od ich poznania życie dziewczyny nie jest już takie same,  zaczynają dziać się rzeczy których po prostu nie da się wytłumaczyć .

Autorka utrzymała tajemniczy klimat aż do końca.  Nutka kryminału w książce jest zachwycająca. Książka zachwyciła mnie i skłoniła do zabrania się za kolejne części.

Pisałam na szybko ale MUSIAŁAM dodać tego posta.  Następna recenzja będzie dłuższa.
Polecam wszystkim fanom fantasty tę książkę !
A teraz żegnam jadę do rodziny =*

~Vee

1 komentarz:

  1. Muszę przeczytać ;) gdy czytałam jej opis w księgarniach nie zaciekawiła mnie, ale muszę przyznać, że jednak jestem minimalnie ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń