niedziela, 10 sierpnia 2014

Wakacyjne Stylizacje #2

Hej kochani !
Więc dzisiaj druga część stylizacji !
Tego posta planowałam zrobić na telefonie ponieważ moja mama stwierdziła że lepiej zaopiekuje się moim laptopem ;-; ALE aplikacja Blogger nie do końca działała jak trzeba i ukradłam komputer :)
Co ten internet robi z człowiekiem XD
Nie przedłużając,zaczynamy :3

1.Oto co możemy zrobić ze zwykłej za dużej na nas koszulki :3 (dodam że koszulka jest męska)
Najpierw ciachamy:
I uzyskujemy taki efekt:
Oczywiście pod koszulke trzeba założyć topik :D
Możecie zrobić mniejsze wycięcia,ale to już zależy od was :)
 
 
2.
Zwykła jeansowa koszula,jak widać troszkę na mnie za duża:
Bardzo łatwo,nie niszcząc jej można zrobić tak:
^^
3.Sweterek z Pandziakiem <3 już bez żadnych cudów ale i tak jest słodki :) kupiłam go w Housie za chyba 50/60zł ? nie pamiętam bo miałam kupon zniżkowy :/
4.
Tym razem koszulka ! Także z Pandziakiem,też z Housa,była troszkę tańsza <3
 
5.
Omm *u* i na koniec mój ulubiony Crop Top z napisem "NYC" + szorty :3
TO NA TYLE DO JUTRA <33
 
~Yum ;**
 
 
 
 

2 komentarze: